Slutspurt

Så er der mindre end en uge til vi er færdige på Ubberup hold 49. Tiden er virkelig fløjet afsted og det bliver trist at sige farvel til alle de skønne mennesker jeg har grint, grædt og svedt sammen med de sidste 3 uger. Men jeg glæder mig nu også til at komme hjem.

Den sidste ‘normale’ uge er bare fløjet afsted og weekenden er også bare gået alt for hurtigt. Igår stod den på restitution, plus en tur op i vindmøllen men jeg nåede da at gå 20000 skridt, så  det har bestemt ikke været en doven dag af den grund.. Idag har jeg så været en tur i Asnæs og løbet 5 km nonstop, så der er endnu et mål der er nået og nu er jeg klar til at løbe änglamark nytårsløb sammen med elevforeningen. Og i eftermiddagsprøvede vi at spy ild, og så har jeg sluttet dagen med at få bank i Partners 3 spil i træk.

Imorgen har vi sidste ‘normale’ skemadag inden outro-programmet. Tirsdag er der geocaching og julegudstjeneste, onsdag er der sidste statusdag og torsdag er der den traditionelle volley- og kongespilsdyst mellem elever og lærere inden det går løs til afslutningsfesten, fredag er der oprydning og afsked og lørdag morgen skal vi være ude af værelserne inden  kl 9.

Jeg har heldigvos en masse aftaler i den første tid jeg er hjemme så sofaen og Netflix ikke trækker for meget i mig.
De næste 3 måneder inden jeg starter på Ubberen igen bliver også travle, for nu skal jeg igang med at finde lejlighed i Sorø. Og selvfølgelig også holde fast i at være fysisk aktiv med løb, boksning, svømning og gåture.
Og så skal mit hjem gennem 19 år sælges. Selvom jeg glæder mig til at starte et nyt liv op bliver det alligevel mærkeligt, for der er knyttet mange gode minder til Valby Langgade, men jeg ved også at der venter masser af gode oplevelser i det nye liv der venter i Sorø.

Skriv et svar

