Netværksdag og julebanko

Så er endnu en uge gået på Ubberup, og sikke en uge. mandag var der netværksdag hvor jeg havde besøg af min mor samt 2 gode venner gennem over 20 år, Lars og Gustav. Vi havde en god samtale om hvad det egentlig er jeg er igang med her og jeg var især glad for at have Lars med, for det viste sig at han bød ind med nogen ting jeg slet ikek havde tænkt over, så det er en samtale jeg glæder mig til at fortsætte på et senere tidspunkt. Og jeg regner helt sikkert også med at invitere ham til at komme på besøg igen på mit næste ophold til foråret.
Der blev også solgt en masse lodsedler til julebanko, og der vil jeg godt sende en stor tak til alle gæsterne på netværksdagen for deres fantastiske støtte.

Vores julebanko var en stor succes, vi fik samlet ialt 18350 kroner ind til Julemærkefonden, så det er jeg enormt stolt over at havde været en del af. Set i bakspejlet skulle vi nok have været mere end 2 personer til at stå for det, for vi har virkelig knoklet både med at sælge lodder, men også med alt muligt andet. Men selv om jeg bandede det langt væk et par gange, så gør jeg det sgu gerne igen!

Og så har det også været min fødselsdag, og det var simpelthen den bedste fødelsdag jeg har haft i mange år. Jeg fik fødselsdagssang inden jeg var ude og gå morgentur, så der var nogen af mine søde med-Ubbere der havde været oppe klokken lort for at fejre mig, og det var jeg meget rørt over. Og fejringen fortsatte til samlingen hvor jeg fik overrakt den mest fantastiske gave: et hæklet penisfoderal!!!
Og så var jeg også lige en tur hjemme og vende i weekenden hvor jeg fik klejner hjemme hos min mor. Det betød så at jeg gik glip af den julefrokost der var arrangeret, men man kan jo ikke nå det hele.

Den kommende uge bliver så sidste uge med almindeligt skema, og så er det ellers outro-uge med statusdag og afslutningsfest. Jeg føler mig ganske godt rustet til at komme hjem, men det er også med visheden om at jeg tager et ophold til for at arbejde videre med motivation og den mentale proces. De planer jeg har lagt denne gang er ikke så stive som på mit første ophold, og handler mere om positiv motivation end om skyld, skam og straf som første gang.
Når jeg kommer hjem handler det om at holde fast i at være fysisk aktiv, bla med boksning i Bokseinstituttet, og jeg har også fået lavet nogen aftaler om at ses med nogen gode venner omkring diverse sociale aktiviteter. Og så skal jeg også igang med at søge lejlighed i Sorøog få sat lejligheden i valby til salg, så jeg kan være klar til at starte op på et nyt livskapitel med en ny uddannelse.

PS: jeg kan så åbenbart ikke regne mere, for jeg har da rundet de 10 kg, i modsætning til det vås jeg skrev i sidste uge. Der er jo røget 12,1 kg ialt (1,5 i sidste uge). Jeg når nok ikke at tabe 15 kg, men mindre kan også gøre det. det vigtigste på dette ophold har været den mentale proces, selvom jeg også har givet den fuld gas og lidt til med motion og idræt. men den fysiske aktivitet er også en vigtig del af min positive motivationsspiral, så det bliver den store udfordring at finde ud af at passe det ind i en travl hverdag. Og også at accptere at jeg nok ikke kan træne i helt det omfang som jeg gør nu når jeg går igang med uddannelsen.

 

Skriv et svar

