Elevforeningsweekend og Ø-uge

Så er der gået halvanden uge siden sidst. Vægttabet går planmæssigt fremad og med ialt 9,7 kg i sidste uge er jeg meget tæt på at kunne ringe med klokken for at ramme 10 kg. Jeg er kommet godt igang med mit løb og har løbet intervaller ca 2 gg/uge i 3 uger efterhånden. Idag var det egentlig meningen at jeg skulle løbe 8 runder med 2 minutter gang/2 minutter løb, men der var lidt knas med interval-appen på telefonen, så jeg endte med at løbe 18 minutter uden stop i stedet, eller lidt over 2 km. Så der var supergode ben idag!

Det har været elevforeningsweekend idenne weekend, så der har været besøg af en masse gamle venner og bekendte. Weekenden har budt på monster-Stratego, filmquiz og masser af grin og pruttejokes. Og så har jeg også fået aftalt at jeg skal en tur til Sorø og besøge Gustav i ugen op til jul.

Nu er 2. skemaperiode slut og næste uge er den såkaldte Ø-uge, og derefter er vi inde i slutfasen og 3. skemaperiode, og tiden her på Ubberen er virkelig bare fløjet afsted. I Ø-ugen står den bla på vandretur til Røsnæs (24 km), vinterbadning og masser af andre anderledes aktiviteter.

Og så har jeg også truffet en stor beslutning, jeg udskyder studiestart til september næste år, for at få lidt mere tid til at ordne lejligheden og få den sat til salg, samt finde lejlighed i Sorø, og så vil jeg tage et ophold til på Ubberen, men det bliver så forårsholdet. Det er nok også meget sundt at komme hjem og prøve det jeg har lært af ude i den virkelige verden inden jeg vender tilbage. Så må jeg se om jeg kan finde et eller andet vikararbejde i den periode. Og jeg skal selvfølgelig igang med boksetræningen igen i den periode.

 

Skriv et svar

