Halvvejs

Så er jeg lige nøjagtig halvvejs gennem mit ophold på Ubberen. Vi havde midtvejsfest i fredags og det var skideskægt. Temaet var Halloween, og jeg havde været usædvanlig kreativ med at lave kostume. Min udklædning var ‘julemanden fra helvede’ eller ‘SATAN KLAUS’ som der stod på ryggen af mig!!!

Det har også været en rigtig god weekend. Jeg kom i seng henad ved 2-tiden og fik vasket krigsmaling og teaterblod nogenlunde af, selvom det meste havnede i håndklædet…. Lørdag var meget stille, for rigtig mange var temmelig tømmermændsramt, men det gik rigtig nemt med oprydningen lige efter frokost, og heldigvis tog rigtig mange en tørn med. Lørdag var ren afslapning og restitution, det blev lige til en gåtur lørdag formiddag, og så ikke en skid andet. Og det skal der også være plads til en gang imellem

Idag har jeg til gengæld givet den max gas: gåtur inden morgenmad (Lotterute+mosen), intervalløb om formiddagen (8 runder med 2 min gang/2 min løb), knap en times biking og en lille halv times cirkeltræning.
Og det har da også givet anledning til at ringe med klokken 2 gange!
Først fordi mit intervalløb gik så godt, jeg havde virkelig gode ben, og nåede en distance på lidt over 4,5 km på under en halv time, og følte at der var overskud til meget mere! Men jeg havde også disciplin nok til kun at løbe det der var planlagt.
Og så igen efter cirkeltræningen fordi jeg igen kan tage ‘rigtige’ armstrækkere!! Det blev til 5 i træk, så nu skal der lige justeres lidt på mine idrætsmålsætninger på statusdagen onsdag i næste uge.
Foreløbig har jeg tabt 7,9 kg, så det ser også godt ud med mit mål om at smide 15 kg på opholdet. Og der er også sket en masse med kondition og muskelstyrke, så det bliver sjovt at se forbedring på gåtest og fordelingen af fedt og muskler på den lange Tanita-strimmel.

Skriv et svar

