7. uge på Ubberen

Så er vi igang med 7. uge og næsten halvvejs. Der er midtvejsfest på fredag og midtvejsstatus i næste uge. Tiden går stærkt når man har det sjovt.
Idag ville det have været min fars 80 års fødselsdag, og det er lidt vemodigt at tænke på nu hvor han ikke er mere, men jeg er også lettet over at han fik fred og ikke har skullet opleve endnu en fødselsdag i kørestol uden at kunne noget. Det havde været tortur.

Jeg var et smut hjemme og besøge min mor i weekenden, også for at fejre hendes fødselsdag forrige uge. Hun havde haft gæster sidste weekend, så det var bare os 2 og da vejret ikke rigtig indbød til andet end indendørshygge var det også hvad vi gjorde. Og så fik jeg også hentet min vinterjakke, som der nok snart skal blive brug for. Det er i hvert fald pissekoldt om morgenen når jeg er ude og gå inden morgenmad.

Vi har igen idag kørt et separat spor i ‘rød tråd’ for os gengangere og har talt om planer udfra de erfaringer vi allerede har gjort, og der er helt sikkert en masse der skal laves om i forhold til mit første ophold. Den gamle plan skal i hvert fald skrottes, for den har ikke fungeret godt nok. Og der var alt for meget ensidig fokus på vægten og slet ikke på det mentale velvære og på hvad der gør mig glad.

Min gamle hold 44 makker Michael har haft en del vagter, så vi har fået snakket en masse og genopfrisket gamle minder. Han har også vagten i næste weekend. Især lørdag bliver nok en meget stille dag, for der er nok en del der er ramt af tømmermænd ovenpå festen. Og heldigvis er der nogen af pigerne i bogruppen der har rigtig godt styr på vores opgaver, så vi ikke skal stresse over at nå at pynte op i foredragssalen.

Skriv et svar

