4. uge på Ubberen

Dagbog fra Ubberup Højskole

Så er 4. uge igang og rutinen er så småt ved at indfinde sig. Jeg kan mærke at de gode vaner med at spise rigtigt og motionere er ved at komme tilbage. Og jeg har efterhånden også lært alle navnene.

I den forgangne uge har jeg haft besøg. Jeg havde købt et objektiv af en kammerat, men fremfor at sende det med posten kom han forbi med det og spiste med til aften. Jeg har også fået leget lidt med det nye legetøj (Sigma 50-150 2.8) Det var jo ikke fordi jeg desperat manglede det, men da det gode tilbud dukkede op fik jeg lige et akut anfald af Gear Aquisition Syndrome…..
Det nye objektiv har været med ude på et par gåture, så der er taget nogen fine billeder af æbler og køer i omegnen.

Og så havde min gamle Ubbe-makker Michael weekendvagten, så vi fik os nogen gode lange snakke om Livet og Universet. bla. var vi ude og gå en god tur lørdag og nyde hvad der nok var den sidste sommeragtige dag i år hvor vi kunne gå i bare arme. Og søndag fik vi også lige en god svedig gang biking.

I weekenden kommer min mor på besøg, og forhåbentlig er det fint vejr så vi kan komme ud og gå en tur. Og så må jeg vel også lige se at få ryddet op på værelset….

Og så lykkedes det at få billet til Metallica. Jeg kom ikke igennem hverken på MetClub presale eller Billetnet, men heldigvis kom en tidligere kollega til undsætning med en ekstra billet til søndagskoncerten! 1000 tak, Tina! Godt nok siddeplads, men hey, hellere billet til siddeplads, end ingen billet. Jeg forsøger nok igen imorgen hvor 4. koncert kommer til salg, for at se om det skulle lykkes at skaffe en billet til ståplads, men der er ikek så meget panikstemning, nu hvor jeg allerede har en billet.

Skriv et svar

