Nyt kapitel

Så er 2. periode af mit højskoleophold igang, og dermed også et nyt skema. Nogen fag er røget ud og andre er kommet ind. Den store ændring bliver at der skal sættes turbo på den fysiske træning med ‘Health & fitness’. På svømning er vi et meget lille hold, og det betyder bare mere lærertid, så der virkelig kan blive arbejdet med teknikken. Og som nævnt før har jeg virkelig lært meget på den korte tid, på trods af den ufrivillige pause jeg havde pga skulderskade. Jeg kan også mærke en stor forbedring på konditionen især med løb, og så har jeg endelig fået min cykel med herned. Dels kan det blive til nogen gode ture i skoven og dels giver det mulighed for nogen længere udflugter for at udforske lokalområdet. 

Det er nu 2 uger siden mon fars bisætttelse og selvom det har været en stor sorg at miste ham var det også en stor lettelse at han nu endelig har fået fred. De sidste år han havde på plejehjem var den rene elendighed, og det har slidt meget på både min mor og mig. I påsken var vi på udflugt nærmest for første gang siden min far blev syg, så nu skal vi ud og opleve andet end plejehjemmet når jeg kommer på besøg. Og hun skal selvfølgelig også på besøg her når der er åbent hus/forældredag om små 3 uger. Og vi skal selvfølgelig også på nogen udflugter i sommerferien. Indtil videre er der ingen planer, men det er jo også blevet meget nemmere at gøre noget spontant nu. Jeg er jo heller ikke afhængig af at skulle holde ferie i nogen bestemte uger, for jeg er jo fri som fuglen indtil studiestart i september.

Skriv et svar

