Bosei-status

Idag har vi haft elevsamtaler, som en kort status på hvordan det går og så har jeg da gjort mig lidt tanker om status på nogen af de mål jeg har stillet op. Min skulderskade har sat mig lidt tilbage, men jeg kan alligevel mærke en stor forbedring i min svømning. Jeg kommer rent faktisk fremad i vandet når jeg crawler og både min brystsvømning og især rygcrawl er der også sket en masse med. Der er livreddereksamen i næste uge, men jeg går ikke op for jeg kan ikke dykningsdelen, men de 2 måneders livredning har været en god genopfriskning af førstehjælp. Og det at så mange af os på svømmeholdet har haft livredning betød helt sikkert også at vi reagerede korrekt ved den ulykke der var på skolen i tirsdags. Heldigvis har hen det meget bedre nu og ser ud til at komme sig uden men. Jeg taber mig også igen, men har ikke været på vægten pga ombygning af sportshallen, men jeg kan mærke at nogen af de stramtsiddende trøjer er begyndt at sidde løsere.

Efter påske starter en ny skemaperiode og jeg håber der kommer nogen flere outdoor-aktiviteter nu hvor det bliver varmere og lysere. Vi skal også igang med at plnlægge vores rejse, så vi kan få det maximale udbytte af turen. At komme til Japan er en gammel drøm jeg har haft siden jeg så ‘Shogun’ første gang. 

Imorgen går turen til badmintonweekend på Ubberup, og jeg glæder mig både til at gense mit andet hjem, men allermest til det sociale samvær. Jeg skal ikke være med til badminton, men der er masser af andre aktiviteter og så skal jeg ellers bare hygge mig og hænge ud med Ubberup-familien. Og så skal jeg vel også finde nogen nye Bezzerwizzer-ofre, og selvfølgelig have revanche over Gustav fra sidst.

Skriv et svar

